Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Dragan Šutanovac: Svi balvani po putevima do sada su nam se razbili o glavu

Komentari (59) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 14 septembar 2011 15:41
bolji način
"Gde god smo 'balvanima' pokušavali da rešavamo probleme završilo se loše"

A da pokušamo da im preprečimo put tvojom kolekcijom pošteno zarađenih Roleksa?
Preporuke:
132
2
2 sreda, 14 septembar 2011 16:03
nataša 1
Nikakve destabilizacije regiona neće biti.
To njega "lože" oni NATO oficiri koji sede u Generalštabu.
Ako pod regionom misli na Makedoniju, istovremeno vojno angažovanje Albanaca u Makedoniji i Kosmetu je isključeno. O tome postoje precizni obaveštajni podaci. Dakle Albanci nikako neće u isto vreme da zakuvaju u Makedoniji, Grčkoj, Crnoj Gori i Srbiji. To bi bio kraj njihovog dva veka dugog projekta Velike Albanije.
Nažalost neće se upustiti u tu ludu avanturu.

Ako pod "regijom" misli na angažovanje muslimana iz Raške oblasti pod komandom Zukorlića protivu Srba u slučaju sukoba Srba i Ačlbanaca, toga sigurno neće biti. Tri kontrolna punkta oko Novog pazara sa po tri policajca mogu da zaustave kompletnu distribuciju farmerica i još po nečega i da parališe sam Novi Pazar. Isto važi i za Bujanovac, Preševo.

Dakle protesti su samo u funkciji da "srpske vlasti" plaše Srbe, zaratiće se, i sl.
Neće se zaratiti. Kosmetski Srbi samo neće albansku policiju na prelazima.
Preporuke:
76
2
3 sreda, 14 septembar 2011 16:15
nataša 2
Albanci neće duboko među Srbe da pošalju sto ili dvesto ljudi. Ne mogu u dužem periodu da drže na nišanu jednu kompaktnu celinu. Nemaju vojni, politički i materijalni potencijal za tri meseca gerilskog ili frontalnog rata. Oni imaju samo jednu mogućnost da KFOR i EU ubede Srbiju da preko vlasti u Beogradu ili prevari ili ubedi tamošnje Srbe da omoguće da se napravi granica. U tom smislu se prave planovi o kompletnom preseljenju srpske populacije za dva dana. Bilo bi nekih protestnih saopštenja i stvar bi legla.

Ono što komplikuje situaciju je činjenica da tamošnji, a i svi dugi Srbi ne veruju tzv. srpskim vlastima i sad se premišljaju između barikada na duži rok i brzog iseljenja sa Kosmeta.

Ja smatram da ne moraju još da se iseljavaju. Treba biti svoj na svome. Iseljavanje tek ako budu morali.
Bilo bi potpuno bez veze da pobegnu samo na pretnje. Ne bi trebalo da ih isfoliraju praznim pretnjama.

Dakle, NIKAKVOG REGIONALNOG KONFLIKTA NEĆE BITI.
Preporuke:
64
1
4 sreda, 14 septembar 2011 17:33
kojot
Gospodin je ministar vojni i ne treba da gleda da se nekom svidi, nije udavaca, nego samo da radi, ono sto mu polozaj propisuje. Znaci da skupa sa predsenikom, zastiti ovaj narod.
Preporuke:
61
1
5 sreda, 14 septembar 2011 17:48
APV
Ministar, isprogramiran da plaši Srbe (sačuvaj Bože da uputi koju oštriju prema njegovim prijateljima u Prištini), zna dobro ko ga je izabrao (postavio) na tu funkciju i zbog čega. Kaže od 2003. godine kako se ruski kontigent povukao sa Kosmeta on nema sa kim da razgovara????!!! A ja pokušavam da se setim kada je on to sa njima i razgovarao o rešavanju bilo čega u interesu Srba?..., pa... ili me pamćenje dobro ne služi ili se to nikada nije ni desilo. On i njegovi žuti su dali Rusima do znanja da nisu dobrodošli ni u kakvoj kombinaciji u bilo kakvim pregovorima oko onoga što su oni od samog početka izdali i prodali.
Preporuke:
60
1
6 sreda, 14 septembar 2011 18:04
Vera Sobat
g-dine Sutanovac, a ja bih rekla:Od kada nam OVAKVI vode dogovore sa "bezalternativnim prijateljima" i zlocincima NATO, dolazili smo u situaciju u kojoj smo!!!
Preporuke:
53
0
7 sreda, 14 septembar 2011 18:18
alexandar dimitrijevic
ako nisu balvani demokratsko pravo naroda,onda ne znam sta je.
Preporuke:
43
0
8 sreda, 14 septembar 2011 18:22
kojot
Balvani po putevima su doveli , da nam balvani sede u ministarskim foteljama.
Preporuke:
58
0
9 sreda, 14 septembar 2011 18:24
Zalosna sova
Da se komadant Mark tako ponasao, izgubio bi Ontario, a Verovatno i Ohajo.
Preporuke:
35
0
10 sreda, 14 septembar 2011 18:25
nataša
Drveni balvani su mila majka. Problem su balvani u ministarskim foteljama.
Preporuke:
52
0
11 sreda, 14 septembar 2011 18:25
iz Republike Srpske
Nekima su balvani i glavu spasili. I našu Republiku Srpsku. Doduše, ne baš gandijevskim metodama. Da smo se za te metode opredijelili, sad bi i mi živjeli u Srbiji i Šutanovac bi nam bio ministar odbrane. Kakvu čast smo propustili! I bezbjednost.
Preporuke:
58
0
12 sreda, 14 septembar 2011 18:26
Kosta MS,Mirjana,Vera,Milana,Aleksandar,Jakob,Milos i Marko
Ministre Sutanovac,protumacicu ja ovo sto ste vi ustvari rekli:
" Srpski narode, odkako ste BALVANIMA poverili drzavu, ide vam ovako kako vam ide".
"ministre", oslobodicemo se mi BALVANA ubrzo na sledecim izborima, obecavamo ....
Preporuke:
54
0
13 sreda, 14 septembar 2011 18:27
iz Amerike
Narodna logika kaze: ako je A =B i B =C onda je A=C :Kad se imaju balvani na vlasti onda slede - balvani po putevima. Balvani po putevima nam se obijajo o glavu. Svi balvani na vlasti dosada su nam se obijali o glavu
Preporuke:
29
0
14 sreda, 14 septembar 2011 18:29
Jovan
Pa i sada ti i tebi slicni ..... resavaju situaciju tako da nam se sigurno lose pise.
Preporuke:
24
0
15 sreda, 14 septembar 2011 18:34
Radovan
Razgovarali u Peći?
Zar u zgradi Ministarstva u Beogradu ima peći, ili je grejanje centralno.
Novine nisu javile da je neko iz Ministarstva razgovarao na Kosovu, ili su to tajni dogovori o brbi protiv terorizma u Libiji, Iraku, Siriji, Avganistanu.
Pitanje albanskog terorizma je rešeno poklanjanjem države od srpskog KiMetohije.
Tamo je komanda NATO i KFORA.
Ko očekuje da oni brane Srbiji, taj nema mozga.
Preporuke:
25
0
16 sreda, 14 septembar 2011 18:36
Ludi Vanko
I šta ćeš predložiti da se čini gospodine ministre.Ovde nema obilaženja mačke oko vrele kaše.Ovo je ili uzmi ili daj.Ako oni nisu za mir,i najavljeno nam je da je to rat.Šta ćemo onda.Da se nadmudrujemo diplomatskim zagonetkama u kojima sve nit smrdi nit miriše.Ma svet očitio hoće da nas istera iz miroljubivosti.Mir je samo naša mantra.Taj svet svuda afirmiše rat.On se ratom svuda meša u tuđ život i zašto bismo samo mi verovali da ćemo miroljubivom politikom nekoga ganuti.Sindrom Haga lebdi nad vašim glavama.Uzmite se u pamet .Oni su u velikoj i to ratnohuškačkoj inicijativi.Niko im ne staje na put.Svi im povljađuju.Ameri jedva čekaju neko novo žarište .Njihovo dužničko pozorište traži senku.Najbolje je opet u Srbiji.Šta se tu može.Pa ili da se oprelimo da se predamo ili da ratujemo .Trećega nema, moj sokole.Senka lakih odricanja od Miološevića, kloji je bio prinuđen da ratuje,pašće svom težinom po nama.Biti il ne biti pitanje je sad
Preporuke:
25
0
17 sreda, 14 septembar 2011 18:36
Mirjana Jovanovic
Tacno g.Sutanovac, zato cemo kao prvo odstraniti SVE BALVANE iz skupstine BGD i politike uopste!
Preporuke:
32
0
18 sreda, 14 septembar 2011 18:42
aca
A zašto je narod prepušten sam sebi i balvanima ? Tako je ostavljena RSK , da bi ostalo Kosovo .
Sada gubimo izgleda Kosovo da bi ostala Vojvodina pa .... to je nas istorija naučila .
Preporuke:
28
0
19 sreda, 14 septembar 2011 19:03
marko nemanjic
nije bio problem u balvanima, problem je bio u izdaji. imamo istu situaciju i danas - nisu problem srpske barikade, problem je sto aktuelna vlast (a ne srbija kao sto rece cenjeni ministar)radi svom narodu iza ledja, zapravo o glavu. ko zna sta je sve dogovoreno sa nasim "saveznicima" a ovo proterivanje preostalih srba o cemu prica ministar me jako zabrinjava. izgleda mi kao najava veceg egzodusa koji ce se uskoro ostvariti. daj Boze da gresim.
vojska ne moze da reaguje, vojska je totalno razbijena. tu je problem - sve institucije od znacaja, stubovi drzave, su urusene ili se radi na njihovoj eliminaciji: vojska, obrazovanje, crkva..
Preporuke:
28
0
20 sreda, 14 septembar 2011 19:14
shulc!
Sta predlaze Shule? Da krenemo sa teroristickim akcijama? Tako su siptari osvojili simpatije Zapada.
Preporuke:
30
0
21 sreda, 14 septembar 2011 19:27
Miloje
Ništa drugo nismo ni mogli očekivati od američkog ministra. Tako su mu dali zadatak da priča i pasivizira narod.
NE MOŽE TAKO !
Balvani nisu uzrok "poraza" NEGO su Srbi proterivani zato što je antisrpska fašistička Amerika bila na strani napadača na Srbe. TU je uzrok, a ne u balvanima.
Neko primeti da balvani sede "gore"- to je tačno.

Kako se to "pridobija" volja sile, ako sila ima interes da zavlada srpskom teritorijom??? NE može to.
To su šuplje priče, propagandne, da se opravda izdaja.
Evo, već 11 godine ste vi "demokrate" na vlasti, pa NE "pridobiste" te "prijatelje", i svo vreme ti vaši "prijatelji" PROGONE SRBE.
SRBI BI BILI U SVIM SVOJIM DOMOVIMA DA AMERIKA NIJE HTELA PRODOR NA ISTOK.
Opravdanja za pasivnost NE možeš imati, ministre vojni.
Preporuke:
36
0
22 sreda, 14 septembar 2011 19:29
Marko Radovanović
Dobro, jesu li svi naši političari do te mere praznoglavi? Nikako da im se dokaže, da im se objasni, da im se UTUVI u glavu da ono što se jednom desilo ne mora da se dešava milion puta zaredom. Uostalom - kao što je neko lepo rekao, do sada nije bio problem u balvanima već u izdaji (kad je RSK u pitanju), a od 2000. taj vaš "žuti" deo neprestano popušta, i time ide u drugu krajnost koja je podjednako loša kao i Miloševićeva tvrdoglavost onda.

Ali vi imate jednu prednost - a to je da je svet DRUGAČIJI DANAS. Neće vas niko napasti, nema više kapaciteta za tako nešto. Doduše, nećemo u EU, ali zar ne vidite da će se ionako raspasti?
Preporuke:
26
1
23 sreda, 14 septembar 2011 19:41
vojislav
Neznam sta da kazem za ovog, A zasto nam vojska sluzi, da je saljemo u avganistan?!
Preporuke:
34
0
24 sreda, 14 septembar 2011 19:53
Vladimir Đilas
Građani Srbije koji brane pravo na postojanje na barikadama, vidite šta ministar misli o vama i o vašoj budućnosti. Verovatno vam već sprema sendviče i kolektivne centre.
Preporuke:
33
0
25 sreda, 14 septembar 2011 19:54
Šuplje
Kad je situacija bezizlazna pitajte Šuleta - ima NATO satelitski telefon da pita ko zna, ako je DS školjka onda je Šule njen biser!
Preporuke:
25
0
26 sreda, 14 septembar 2011 19:58
Iskrenko
Promovisanje neprijatelja u partnera je glavna obaveza kvinslinških slugu.

Tako i ova njegova izjava služi da dezavuiše narod u užoj Srbiji i opravda eventualni egzodus naroda sa Kosova za koji će biti najodgovornije njegove NATO gazde. Šiptari i priznaju da su sami nemoćni da sprovedu svoje namere na severu Kosova bez NATO pomoći.
U nastavku njegove sramne priče očekujem od ovog Šunatovca da nas počne ubedjivati kako je sva sadašnja muka Srba na Kosovu posledica neodgovorne politike Slobodana Miloševića.
Preporuke:
23
0
27 sreda, 14 septembar 2011 20:03
Nada
Ministar odbrane Srbije je, reklo bi se. zaboravio trodnevni pogrom Srba i njihovih svetinja na Kosmetu iz marta 2004. godine, ili misli da iza tog pogroma nisu stajale institucije "Kosove"? Njegovi prijatelji iz NATO-a, tj. KFOR-a, samo su posmatrali šta se dešava. Je li neko odgovarao zbog toga, priupita li ministar odbrane za kažnjavanje zločinaca? Ili se slaže s ocjenama da su kriminalci samo na sjeveru?
Preporuke:
22
0
28 sreda, 14 septembar 2011 20:04
Todor
Dragan Šutanovac: Svi balvani po putevima do sada su nam se razbili o glavu

Jedini "balvani" u celoj ovoj prici je nasa Vlada. Ako mu smetaju balvani na putevima kojima ljudi brane svoj zivot, moze i on Sutanovac da se isprsi na tom istom putu i zapreci ga u povratku sa nekog krkanluka? A moze i da i upali neki bager, on i njegova bratija valjda imaju iskustva u zaprecavanju puteva bagerima?
Preporuke:
22
0
29 sreda, 14 septembar 2011 20:28
Peter RV
Eto ti nasega ministra 'razoruzanja, kapitulacije' i kaplara Ohio National Guard-e. Opet u sluzbi 'evrope'.
Prijeti nam Nato-m. Bombardovanje opet? Kaze da mi nijesmo cijenjeni kao 'ostali' jer nijesmo znali da se dovoljno pokorimo. Ne kaze on nista dali su ovi 'ostali' toliko ugnjetavani od Nato-a kao Srbi.
Potpuno legitimni protest Srba u Kosovu,za ovoga covjeka, predstavlja opasnost za njegovu karijeru
(kako ce ga americka ambasadorka onda pozvati da posjeti ponovo nekog njihovog nosaca avijona?)
Ovdje treba razumjet jasno sliku.
Boris Tadic je bio 'evropski' nespretan pa je izjavio da ne 'pristaje' da mu se diktiraju stvari spolja (povodom Kosova), nakon cega se strahovito uplasio da je ispao 'ne-evropejac'. Kasno za izvinjenje, zato sad Sutanovac stupa u akciju da popravi okaljani 'imidge' njegovoga lidera.
Ko vidi razliku izmedju Tadica i njegovih ministra to je naivac prve klase.
Preporuke:
23
0
30 sreda, 14 septembar 2011 20:29
JOVAN
Tačno g. Šutanovac. Ali postoji jedan balvan koji će nam se tek obiti o glavu kako ni jedan balvan do sada nije.
Preporuke:
24
0
31 sreda, 14 septembar 2011 20:40
slobodan 50
slažem se sa izrečim naslovom, samo još da precizno napravimo listu...peti oktobar, na prvom mestu te liste, balvani na putevima, ulicama, na vlasti, itd...i to dugo traje po majku srbiju.šteta ne može da se izmeri.
Preporuke:
21
0
32 sreda, 14 septembar 2011 21:00
onda i sada
Gospoda su na bageru, golom silom, rušenjem i paljevinom osvojili vlast, pa se to NAMA obilo o glavu.
Sad im to smeta, jer bi NjIMA moglo da se obije o glavu.
Preporuke:
23
0
33 sreda, 14 septembar 2011 21:31
Cp6
Gde god smo 'balvanima' pokušavali da rešavamo probleme završilo se loše.


Jel to ovaj poziva na smenu vlasti?
Preporuke:
20
0
34 sreda, 14 septembar 2011 21:54
Danilo
Dragi moj narode srpski,nije kriv Sutanovac nego vi sto birate i drzite ove balvane na vlasti.

Oni balvani koje postavlja jadni i goloruki srpski narod na KosMetu cuvaju drzavu Srbiju,a ovi u Beogradu je rasturaju.

U zgradi Generalstaba Vojske Srbije se nalazi i kancelarija NATO-a,a na krovu su im zajednicke telekomunikacione antene.

Ustani narode srpski,posljednji je cas.
Preporuke:
22
0
35 sreda, 14 septembar 2011 21:56
Branko
Slažem se sa Šutanovcem, balvani vode politiku Srbije.
Preporuke:
18
0
36 sreda, 14 septembar 2011 22:00
Enver Petrovic
Da. I sad ga resavamo Balvanom.
Preporuke:
13
0
37 sreda, 14 septembar 2011 22:04
!!!
Nije problem u balvanima, nego u ljudima koji su nas do sada vodili!!!
Preporuke:
9
0
38 sreda, 14 septembar 2011 22:05
Tatjana
@ vojislav

A zasto nam vojska sluzi, da je saljemo u avganistan?

Naravno, fotelja se brani u Avganistanu!
Preporuke:
18
0
39 sreda, 14 septembar 2011 22:10
Tatjana
@ Iskrenko

U nastavku njegove sramne priče očekujem od ovog Šunatovca da nas počne ubedjivati kako je sva sadašnja muka Srba na Kosovu posledica neodgovorne politike Slobodana Miloševića.


Ne, nego cara Lazara, samo oni u revidiranju istorije dotle nisu dospeli. Što ne znači da neće.
Preporuke:
19
0
40 sreda, 14 septembar 2011 22:35
alkar
neke od balvan ste dobili po glavi u hrvatskoj...al tvrda glava,ne shvata..triba veći balvan
Preporuke:
1
20
41 sreda, 14 septembar 2011 22:54
Pera Detlić
Balvani zaista nisu sastavni deo političke i diplomatske borbe po evropskim standardima, za razliku od Ciklona B, što koriste visokocivilizovani narodi zapadne Evrope. Ili srbosijeka, proizvoda tisućljetne kulture.
Preporuke:
12
0
42 sreda, 14 septembar 2011 23:15
Ludi Vanko Alkaru
Pojma ti nemaš,Samo nas ujedinjuješ.
Preporuke:
15
0
43 sreda, 14 septembar 2011 23:25
Turas
Šutančeva izjava bi u nekoj pravnoj državi bila pravilno protumačena.
Preporuke:
9
0
44 sreda, 14 septembar 2011 23:36
!!!
@Alkar
Alkaru, nesto nisi shvatio. Srbi nisu nikada imali problema sa hrvatima samim. Mi smo uvek u sukobu sa zla silama. Pocev od Osmanlija, Habsburga, fasisticke Nemacke i njihovih satelita. Zadnji oruzani sukob smo imali sa NATO-om. Ni hrvati pa ni siptari nisu za nas ni problem ni prepreka nego sile koje vama upravljaju.
Preporuke:
13
0
45 sreda, 14 septembar 2011 23:45
Pol Korektan
Kako verovati G-din Šutanovcu?Da li on zaista postoji?Ne vidi se ni po čemu da postoji.Dakle on prenosi nekakvu 'bolest na nestajanje'...pod njegovim brižnim nadzorom srpska vojska i doslovno NESTAJE!
Preporuke:
9
0
46 četvrtak, 15 septembar 2011 00:11
iz RS
strpi se alkare, strpi se. ne žuri. znaš kako se kaže: strpljen - spašen.
Preporuke:
11
0
47 četvrtak, 15 septembar 2011 01:26
Balvan
Ovoj covjek je nazalost najveci balvan srpske politike.
Politike koja se posve prodala tudjim interesima pa i ovaj gospodin.
Preporuke:
3
1
48 četvrtak, 15 septembar 2011 07:00
jok
Opet nas "vojni mudrac" lupara po starom.Dokle ce ovaj da izigrava ministar vojni?Sve je samo to nije.
Preporuke:
0
0
49 četvrtak, 15 septembar 2011 08:31
alkar
strpljen spasen?bio ja i to..strpljivo 4 god ceka da maknete balvane da se upristojite i civilizirate pa da se dogovorimo.al odbiste plan un-a,zatim z-4 kojim bi imali siroku autonomiju..umisto svega vi navalili jos vise balvana...jesmo li strpljivo čekali 4 god?jesmo..e vise nismo mogli,nismo imali strpljenja....a sta se tiče nasih pomagaca,u pravu ste i eu i nato su na nasoj strani..ali koliko iz osobnog iskustva znan na terenu je ratovala hrvatska i srpska vojska.jedna je utekla u bih i srbiju ispred druge...nije ni američka i njemacka pjesadija ni topnistvo ratovalo protiv vas,nego ja,običan covik-profesor,i ovakvih stotine tisuća ,polunaoruzanih,protiv uvezenih četnika i jna ,četvrta vojna sila u europi,te vojske i policije krajine...i vi takvi nas niste pobijedili,a koja samoproglasena vojna i junacka srpska vojska .sad se pravdate na račun minimalne vojne,ne govorim političke,pomoći SAD prije oluje.izgbili ste pet ratova u 9 god...i čime vi to prijetite?vi uopće ne razumite.
Preporuke:
0
3
50 četvrtak, 15 septembar 2011 08:42
ALKAR
MA NISTE VI ZAPRAVI IMALI SUKOB-VOJNI S NATO-OM vi ste pokusali ali niste imali s cim protiv takve sile..tako ipada da je samo nato ratovao a vi gledali.digli avione ovi vam ih oborili,vi njima jedan i to kazu da je sam pa...VI NISTE RATOVALI PROTIV NJIH.samo su oni ratovali.vi ste cekali bombe i avione i kako spasit glavu.koje vase ratovanje protiv natoa?cime?ni aviona ni protivavionskih sredstava..imali ste vi ali to nije bilo ni blizu kvalitetno da bi im vi sta naudili.mogli su,ai jesu,birat ciljeve i lagano po komodu...imali ste hrabrost i inat...sićam so onih META na prsima vasih ljudi.ali vi se morate upitat zasto vas je nato napa ?nafte,ka irak i libija nemate,tako da ta teorija pada u vodu..nisu tili vasu zemlju jer nisu poslali pjesadiju..uzeli su van kosovo.zasto?ja znan, a vi kad se dositite zasto i di ste se doveli i u ime čega onda ćete spasit srbiju.ovako ćete je rastavit.sad ste u okruzenju zemalja koje su u natou.rusija istjerana sa balkana..dalje vi sami zaključite
Preporuke:
0
3
51 četvrtak, 15 septembar 2011 08:45
alkar
ne drzite vi do toga sta kaze ministar ali svih vasih 20-tak god inata i političko-vojnog angazmana i pravljenja velike srbije je stalo u naslov i njegova izjava bi van tribala puno reć...
Preporuke:
0
4
52 četvrtak, 15 septembar 2011 09:11
Slobodan Stamenić
Nema od nas nošta dok se ne otarasimo domaćih izdajnika
Preporuke:
2
0
53 četvrtak, 15 septembar 2011 09:34
umesto na malinare, žandarmeriju pošaljite na Kosovo
Šutanovac govori rečnikom majke Tereze, kao u Domanovićevoj satiri gde svaki ministar radi poslove onog drugog, a niko od njih ne radi – svoj. Na stranu problematična ocena da nas 'balvani nisu doveli ni dokle' (da li smo zaista mirno trebali da prihvatimo izbacivanje iz vlastite istorije?), ministar vojni bi trebalo da se pozove na ustav, i da barem zapreti vojnim odgovorom, makar i virtuelnim ako već neke vojske nema. Ali ne radi se tu o vojsci i o tobožnjoj 'destabilizaciji regiona', to je svesno plasirana laž. Sasvim je dovoljno da se rasporedi interventna brigada žandarmerije na samu administrativni liniju, i da se uverljivo pripreti akcijom pa da se spreče jednostrane akcije separatista. Nema bojazni za legalitet takve akcije, jer jednostrana akcija separatista je ta koja zapravo ruši pravni okvir 1244, pa time i legalizuje naš odgovor. Ali za to je potrebno imati malo hrabrosti, odlučnosti i vlastite volje, g. Šutanovcu.
Preporuke:
1
0
54 četvrtak, 15 septembar 2011 10:11
Tacka.
O glavu su nam se obili balvani u foteljama i na visokim polozajima!
Preporuke:
0
0
55 četvrtak, 15 septembar 2011 10:26
Spiro
Nadam se da će ovakvima jednog dana da se sudi, naravno ''demokratski''.Ovakve kao što je on, tamo preko nazivaju ''korisnim idijotima''.
Preporuke:
3
0
56 četvrtak, 15 septembar 2011 13:04
!!!
@Alkar
ali koliko iz osobnog iskustva znan na terenu je ratovala hrvatska i srpska vojska.jedna je utekla u bih i srbiju ispred druge...nije ni američka i njemacka pjesadija ni topnistvo ratovalo protiv vas,nego ja,običan covik-profesor,i ovakvih stotine tisuća ,polunaoruzanih,


Alkaru nisi u pravu. Ako mislis na bljesak i oluju, tu je prvo vojska napustila teren (vise od 90%) pa onda dva tri dana kasnije civilni narod koji ste uzgred ako ste ih stigli "junacki" ubijali i zarobljivali. Znaci niste se vi borili batajlon protiv bataljona niti brigada protiv brigade na nekom frontu nego ste se usetali na zasticenu UN zonu i prazan prostor koji ste palili i pljackali. Zasto je vojska napustila polozaje to najbolje Miliosevic zna. A zapadna avijacije je pre vaseg napada bombardovala srpske radarske stanice i cvorove komunikacije i komande tako da su i oni ucestvovali a ne samo obicni hrvatski bojovnici. O sankcijama i ostalim ucenama da ne govorim.
Preporuke:
3
0
57 četvrtak, 15 septembar 2011 14:52
Angel
Nama se 5 oktobar najviše obio o glavu, odkada razbojnici i izdajice dođoše na vlast od tada nam se balvani svaki dan obijaju o glavu.
Preporuke:
2
0
58 petak, 16 septembar 2011 09:40
ALKAR@!!!
JA NE ZNAM JESTE LI VI BILI NA TERENU U U ODORI TIH DANA ALI JA JESAM...civili se izvukli pet dana ranije priko srba,lapca...a vojske je bilo...imali ste vi oko 760 poginulih boraca a mi oko 2oo da ne brojimo nestale i ranjene...samo ste vi imali manevar-podigli ste dio vojske i odveli ih na bihac da zajedno sa vojskom rs zauzmu napokon bihać...bila bi to nova srebrenica....mudro ste vi to i vojnički oslabili polozaje u ostalom dijelu krajine...sta se naravno moralo obit vama o glavu...i nije bila setnja kako vi mislite-već ste bizali di ste god mogli...a fajta je bilo i te kako...dok se niste pridali-citaj 21 korpus vojske krajine...kako smo ih zarobili ako vi tvrdite da se vojska povukla...ako je to sta vi tvrdite točno onda ste vi zaista lud narod ,sta reče rasković,povuć vojsku u bih a ostavit civile hrvatskoj vojsci...mislim da nemate pojma.
Preporuke:
0
0
59 nedelja, 18 septembar 2011 13:52
slobodan 50
karlo, opusti se...koliko ste jaki, zna se.uživaj u snazi, pameti i bogatstvu tvoje lijepe domovine.mi nemamo pojma, vi ste sjajni.to je to.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner